تو هفته من ناخن بذارم مشکلی نداره ؟؟؟

۸ پاسخ

من از اول گذاشتم😁🤪

من ازاول ژلیش کردم ناخن هامو
دکترمم گفت اشکال نداره

من از اول گذاشتم😄

من ک همیشه کاشت دارم

من دیروز گذاشتم

اگه کاشت ژل باشه کل ۹ ماه هیچ مشکلی نداره

نه اصلا چون دیگه کم مونده به زایمانت

عزیزم سعی کن یکی دوهفته ی دیگه که نزدیک به زایمانت باشه بزاری اخه اشعه داره و خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان آوینام🥹🎀 مامان آوینام🥹🎀 ۱۲ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو🎀 مامان فندق کوچولو🎀 ۳ ماهگی