خانما سونو رشد چند میگیرن

۷ پاسخ

من 760دادم

با بیمه تامین اجتماعی ۴۷۸

من ازاد ۵۴۲ دادم

400 دادم جای خوبم بود

۴۵۰داخل مطب خود دکتر گرفت

بستگی داره به جایی ک میری
من هر دفعه ک میرم ۱وخورده ای میدم برای هر بچه

من ۵۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم ۱ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان گیلاس کوچولو💙 مامان گیلاس کوچولو💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سلین خانم مامان سلین خانم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی🤰🏼 مامان تو دلی🤰🏼 هفته سی‌ودوم بارداری