الویه میتونم بخورم ..؟؟؟

۸ پاسخ

من سس نمیخورم اصلا

سیب زمینی و تخم مرغ اب پز ک باهم مخلوط میشن کلا مسمومیت ایجاد میکنن هوا گرمه باید مواظب باشی مواد رو بیرون نذاری

اره چرا نشه. من دیشب خوردم

اره ولی کم بخور ک شبه سنگین نشی
موادش همه خیلی مقوی هست و خوبه ب جز سس😂🤦🏻‍♀️ولی بخور

همه چی میتونید بخورید چقد نگرانید ۹۰درصد😅

اره من که چند بار خودم

منم نمیخورم به خاطر سس....ولی اشکالی نداره...اما شب سنگینه

اره..

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی