۷ پاسخ

من خودم ۲۵ هفته رفتم وخداروشکر همه چیش خوب بود من دلم واسش تنگ شده بود

۲۸ ببعد برای وزن

سونو وزن ۳۰هفته

می همشهری ایسی😂😂

عزیزم درخواست میدی😍❤️

من هفته۲۴ رفتم سونو رشد جنین

تا۱۰هفته دیگه یعنی نباید برم😦من طاقت ندارممم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری