۲ پاسخ

رجبی اولین سونو رفتم ولی خوشم نیومد انگار تازه کاره یا خیلی سردرنمیاره ولی دکتر امین پور هم خیلی خوش برخورد و باحوصله س هم خیلی خوب و کار بلده من همه سونوهامو پیش امین پور انجام دادم

رجبی به نظرم خوب نیست ولی کار امین پور عالیه

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رُهام🧸🥥 مامان رُهام🧸🥥 هفته سی‌وسوم بارداری