۵ پاسخ

سلام مامانا وقتتون بخیر

تاپیکامو ببینید 🌸

آره من کل بارداری رفتم کیمیا. البته فقط و فقط پیش دکتر امین پور.‌خیلی دکتر دقیق و با اخلاقیه‌ ،دو سه تا از دکتر زنان های‌ هم که میرفتم ایشون رو تایید می‌کردند.
کیمیا چندتا دکتر داره ولی امین پور عالیه
توی سونوی ان تی هم جنسیت بچه رو بمن گفت و درست بود

اره من رفتم خیلی خوبه دستگاهاش جدید عالیه ان تی رفتم پیش مستقیم خوب بود ولی کیمیا بهتره

برو پیش قاسمیان به نظرم دقیق تره

سونوگرافی فقد دکتر مستقیم

سوال های مرتبط

مامان رادوین🤰🏻👶🏻 مامان رادوین🤰🏻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد