عزیزم من توی بارداری همین عدد بود که خب دکتر گفت کم کاری تیروئید داری و قرص شروع شد... ولی برا حالت عادی عددش نرمال هست اگه کمی بالاتر بره کم کاری تیروئید محسوب میشه
کاملا نرمال
نرمال
اگه بارداری کمکاره اگه باردار نیستی نرماله ولی دکتر ب من گفت زیر۲/۵باشه بهتره گفت بهم دارو نمیخواد من ۳/۵۰بود ولی گفت کاهو کلم بادام زمینی گردر نخورم ک کمکارش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.