دوستان کسی میتونه ازمایش تروییدمو تفسیرکنه

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم من توی بارداری همین عدد بود که خب دکتر گفت کم کاری تیروئید داری و قرص شروع شد... ولی برا حالت عادی عددش نرمال هست اگه کمی بالاتر بره کم کاری تیروئید محسوب میشه

کاملا نرمال

نرمال

اگه بارداری کمکاره اگه باردار نیستی نرماله ولی دکتر ب من گفت زیر۲/۵باشه بهتره گفت بهم دارو نمیخواد من ۳/۵۰بود ولی گفت کاهو کلم بادام زمینی گردر نخورم ک کمکارش میکنه

سوال های مرتبط

مامان امیر حافظ مامان امیر حافظ ۲ سالگی
مامان محمدپارسا مامان محمدپارسا ۲ سالگی