این دوتا دارو تو اسهال ضرر نداره؟

تصویر
۲ پاسخ

توی دوره مریضی هیچوقت اصلاااا مکمل و ویتامین نده
بزار کامل خوب بشه، بعد

والا دکتر نورا میگفت هر بار مریض شد
هیچ مکملی نده

سوال های مرتبط

مامان کیان🤱🧡 مامان کیان🤱🧡 ۲ سالگی