۳ پاسخ

نه والا من میخورم درد و التهاب رو خوب می‌کنه خونریزی رو هم کم کرد برام وقتی میخورم

اره
اگه خیلی درد داری مفنامیک اسید بهتره

منکه میخورم

سوال های مرتبط

مامان هیراد 💙 مامان هیراد 💙 ۳ سالگی
مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی