۸ پاسخ

از این دوران لذت ببر
چون وقتی بدنیا بیاد دیگه همیشه هست
ولی بارداری همین چند مدت کوتاهه
هرچیزی ب وقتش قشنگه

آی گفتید .مخصوصا حس میکنم ماه تیر و مرداد با کمترین سرعت پیش خواهند رفت ☹️

من یک سال تو هفته بیست بودم 😂😂😂

نمیدونممممممم😭😭 هم این لحظات گاهی خیلی شیرینه برای آدم هم آدم میخواد بگذره . کاش رو دور تند می‌شد زد

واییییی منمممم😕😕😕😕🥹

الان راحتیم توی شکممون هستش جاش امنه🤣🤣

میگذره سخت نگیر و انتظار نکش که بگی بس کی تموم میشه از این دوران لذت ببر که دلت تنگ میشه و زود میگذره واست

به سختی
ولی میگذره.🥲🥹🥺

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۴ ماهگی
مامان لوبیا🫛 مامان لوبیا🫛 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان مبین مامان مبین ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری