بچه ها از کی باید بریم بهداشت؟

۶ پاسخ

من نرفتم زایمان کردم اونوقت بچمو بردن

از همون اول آزمایش و سونو دادی باید میرفتی

زودتر برو پرونده باز کن عزیزم

الان دیگه برید براتون پرونده درست کنه.

بعد از سونو تشکیل قلب برو پرونده باز کن بهداشت

اووو
هنوز نرفتید

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری