مامانا قند ناشتام خوبه ??

تصویر
۵ پاسخ

منم با دستگاه میگیرم باازمایش خونی ک دادم یکی بود عزیزم درسته وخوبه قندت از من ۸۶هست ناشتا تو آزمایش هم همینقدر شد

به این دستگاه ها چقدر میشه اعتماد کرد ؟ چون میگن خطا داره و تقریبا ده تا کمتر. نشون میده .

میگم دستگاهش چقد بخوام بخرم

خوبه گلم

اره عالی

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان سورنا و سامیار مامان سورنا و سامیار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری