خانما قند ناشتام ۹۶ بود خوبه یا ن

۹ پاسخ

بالا من دکترم گفت باید ۹۲باشه من ۹۴بود الان چندهفته اس روزی چندبار دارم چک میکنم و یادداشت میکنم

رعایت کن عزیزم

بالاست زیر ‌92 باید باشە با رژیم خوب میشه

بالاست عزیزم چیز های صنعتی اصلا نخور

یکم بالاست میشی پیش دیابت اول بهت رژیم میدن پایین نیاد متفورمین میدن

من ۹۷ بودم دکتر گفت دارو نمی‌خواد فقط شبا برنج و سیب‌زمینی و ماکارونی کمتر بخور بیشتر روز اینارو مقدار کم مصرف کن

برامنم ۹۷بود گفت بالاس

باید زیر ۹۲ باشه رژیم رعایت کن میاد پایین

بالاست فکرکنم برای هفته شما

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری