سلام قند ناشتام ۹۶و قند ۱ساعتم ۱۵۶هست .تیروئیدم از ۳شده ۵
خطرناکه؟

۶ پاسخ

هم قند و هم تیروئید زیر نظر متخصص داخلی باشه

تیروئیدت حطرناکه برو حتما دکتر

قند ناشنات باید زیر ۹۵ باشه. قند دوساعته هم زیر ۱۳۰. مناسفانه دیابت بارداری داری باید بری پیش دکتر غدد. از تیروئیدم سر در نمیارم. چون خودم دیابت داشتم میدونم

قرص تیروئید میخوری؟

برو زیر نظر دکتر غدد حتما دارو میگیری همش درست میشه

یکم قند بالاس مراقب باش و تیروئید هم بالا رفته زود برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی مامان🧚 مامان معجزه ی مامان🧚 ۱ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان مامان صدرا مامان مامان صدرا روزهای ابتدایی تولد