هم قند و هم تیروئید زیر نظر متخصص داخلی باشه
تیروئیدت حطرناکه برو حتما دکتر
قند ناشنات باید زیر ۹۵ باشه. قند دوساعته هم زیر ۱۳۰. مناسفانه دیابت بارداری داری باید بری پیش دکتر غدد. از تیروئیدم سر در نمیارم. چون خودم دیابت داشتم میدونم
قرص تیروئید میخوری؟
برو زیر نظر دکتر غدد حتما دارو میگیری همش درست میشه
یکم قند بالاس مراقب باش و تیروئید هم بالا رفته زود برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.