انگاری قند ناشتام بالا

تصویر
۵ پاسخ

اره باید زیر ۹۲ باشه

کلا همش بالاست ولی خیلی بالای زیاد نیس

چرا بالاست؟؟؟
روز قبلش چیز قندی خوردی؟

اره هردوبالاست

گلم به جز ناشتا قندای بعد ناشتا هم یکمی بالاس.مخصوصا اون که قرمزه

سوال های مرتبط

مامان دلانا و نیارا مامان دلانا و نیارا ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی