قند ناشتام و از ۱۱۲ رسوندم به ۸۱💪

۹ پاسخ

چکاری کردی اومدپایین

چکار کردی منم قند دارم

افرین بهت

منم از۱۰۴اوردم ۸۵باقرص متفورمین

من با دستگاه میگیرم یه روز پایینه یه روز بالا همش هم دارم رعایت میکنم

عزیزم علائم قند بارداری چیه؟من یکهو بی حال میشم باید یه چیز شیرین بخورم بنظرتون قند بارداری گرفتم؟

آفرین .توی یک مامان قوی هستی که بچه است خیلی خوب می اونه بهت تکیه کنه

چقدر طول کشید ک ب این عدد رسوندی ؟

چکار کردی؟👏👏

سوال های مرتبط

مامان سورنا و سامیار مامان سورنا و سامیار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد