خانوما دوغ قند داره؟

۸ پاسخ

دوغ باید هر روز ی لیوان بخوری

من خیلی میخورم خداروشکر قندم هم نرماله

اره داره دکتر تغذیه بهم گفت روش هم نوشته داره

نه جان فقط سردیه روش یکم نعنا خشک بریز

الهی اره خیلی گرمه منک همش زیر کولرم .بخور عزیزم یا آب سرد بخور

قند نداره ولی نمک داره حواست به ورم و فشارخون باید باشه

ن بابا

نبابا قند نداره اصلا

سوال های مرتبط

مامان هلیا و نیلا💗💗 مامان هلیا و نیلا💗💗 ۴ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان مهرسام👶💙 مامان مهرسام👶💙 ۱ ماهگی
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 𝑲𝒂𝒓𝒆𝒏🧸💙 مامان 𝑲𝒂𝒓𝒆𝒏🧸💙 هفته سی‌ام بارداری