سلام سونو وزن چند هفته هستش؟؟

۴ پاسخ

من ۳۰ هفته رفتم

بهترین‌ زمانش‌ ۳۳

دکتر به من گفت ۲۹ هفته برو

۲۸ تا ۳۳

سوال های مرتبط

مامان گوگول دختری مامان گوگول دختری ۱۲ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۲ ماهگی
مامان مهرشاد مامان مهرشاد ۸ ماهگی
مامان قندوعسل وجوجه مامان قندوعسل وجوجه ۱۱ ماهگی