۴ پاسخ

سلام خانما من هفته ی دوازدهم واسه ی ان تی رفتم دکتر بهم گفت بالای ۹۰ درصد پسره بعد بهم گفت برای اینکه بخوای سیسمونی بخری خیالت راحت باشه هفته سیزدهم برگرد تا بهت بگم چی دوباره برگشتم گفت پسره آیا کسی بوده که تجربه داشته باشه دکتر بهش گفته باشه و جنسیت اشتباه در بیاد

قلب هم اگه بتات بالای ۱۰۰۰ باشه هفته ۷میتونی برای قلبش بری

مگه قلب بچه‌بخواد تشکیل بشه به لکه بینی میفتیم؟؟ من تازه دیروز ازمایش دادم مثبت شده هیچی نمیدونم‌درمورد بارداری براهمین پرسیدم

شما‌چند روز لک‌بینی دارید؟

سوال های مرتبط

مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر مامان مامان پسر مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری