۹ پاسخ

فروفورت

من تا ان تی خوردم بعد دکتر گفت آهن بخور

اسیدفولیک تا آخر ۱۶ هفته بعد قطع بشه چون برای مادر خوبه ولی برای بچه نه من دکترم بهم گفت من الان قطع کروم

با دکتر یا بهداشت مشورت کن با شرایط خودت برات بگه چی استفاده کنی

من الان ففول سوپرا کل ویتامین خارجی و امگا۳ میخورم با ویتامین د ۳ هزار

تا ۱۶ هفته بعدش دیگه ففول خوردم

بمن ک گف مینور داری تا اخر بخور

تا هفته ی ۱۶ اسید فولیک و ویتامین د۳ بود . بعدش مولتی ویتامین و د۳ و کلسیم و آهن شد

من تا هفته۱۶خوردم بعدش قط کردن اهن و مولتی دادن

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شیرین عسل🩵 مامان شیرین عسل🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته سی‌وسوم بارداری