خانما اسیدفولیک تهوع میاره

۸ پاسخ

ناشتا بخور

وااای منم تهوع میگیرم با خوردن اسید فولیک بجاش چیزی میشه خورد؟شما چکار کردی؟

سلام اره منم حس میکنم اسیدفولیک حالت تهوع میاره .امروز نخوردم دیدم بهترم. شبا بعد از شام بهتره بخوریم

منم فک کنم برام تهوع میاره چون دو روز کلا یادم رفت بخورم خیلی خوب بودم امروز صبح خوردم باز حالم خوب نبود

من سر بارداری اولم می‌خوردم حالت تهوع می‌گرفتم رفتم دکتر ی مکمل دیگ جایگزین کرد

شب بعد از غذا بخور

نه من که خیلی وقته میخورم چیزی نشده

شکم خالی نخور

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نویان مامان نویان روزهای ابتدایی تولد