۵ پاسخ

شما قبلا سوال پرسیده بودید واسه زیبایی جنین
بله رژیم وجود داره مخصوصا ۳ماهه اول تاثیر بیشتری داره
خانمهای محترمی که میگن فقط ژنتیک احتمالا خبر ندارن و ندیدن

تاثير مثبتي داره ك دكترا ميگن

من چند ماهه دارم ميخورم دكتر گفته سه ماه قبل و بعد بارداري بايد خورده شه خب من از قبل خيلي قبل تر شروع كردم

اسید فولیک برای سیستم عصبی جنین هست و حتما مصرف کن عزیزم.

ساعت بزار

سوال های مرتبط

مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آراد و آدریانا مامان آراد و آدریانا هفته هجدهم بارداری