مرسی ازت عزیزم
دوزش برای هرشخص متفاوته یا یکیه؟
حتما حتما مصرف کن ضرر نداره از این هفته شروع کن
قرص های یدوفولیک که اسیدفولیک دوز 500 و ید دوز 150 دارن هرروز یه دونه بعد وعده غذا
ویتامین دی 1000 هم باید بخوری اونم بعد غذا باشه
اینارو تا 16 هفته ادامه میدی بعد دکتر با مولتی عوضش میکنه
برای من بهداشت نوشت دکترمم تایید کرد
روزی یدونه
همینجوری بخور تا 800 میده داروخونه
من نمیدونستم باردارم رفتم دکتر برای اقدام بهم داد هفته بعدش فهمیدم باردارم دارم میخورم
حتمااااا بخور
بعد شام میخورم
دکتر گفت شب بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.