۷ پاسخ

مرسی ازت عزیزم
دوزش برای هرشخص متفاوته یا یکیه؟

حتما حتما مصرف کن ضرر نداره از این هفته شروع کن

قرص های یدوفولیک که اسیدفولیک دوز 500 و ید دوز 150 دارن هرروز یه دونه بعد وعده غذا
ویتامین دی 1000 هم باید بخوری اونم بعد غذا باشه

اینارو تا 16 هفته ادامه میدی بعد دکتر با مولتی عوضش میکنه

برای من بهداشت نوشت دکترمم تایید کرد
روزی یدونه

همینجوری بخور تا 800 میده داروخونه

من نمی‌دونستم باردارم رفتم دکتر برای اقدام بهم داد هفته بعدش فهمیدم باردارم دارم میخورم
حتمااااا بخور

بعد شام میخورم
دکتر گفت شب بخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۴ ماهگی