خانوما میشه اب البالو بخورم یا ضرر دارع ؟

۶ پاسخ

همه چی بخور تو باردارب ولی نمک و چربی و قند رو کم مصرف کن
با چیزایی که باعث کم خونی و سقط میشه

فشارت نیوفته

آره عزیزم
خوبه اگر طبیعی باشه ک عالیه
اتفاقا چون هوا گرم هست و آلبالو خنک هست خوبه مخصوصا زمانی ک گرما زده میشی

بخور‌ نوش جونت

البالو چرا باید بد باشه

یا ابلفضل🔪😫

سوال های مرتبط

🤱🏻 🤱🏻 قصد بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علی ♥ مامان علی ♥ ۱۰ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندقم🧿🌱 مامان فندقم🧿🌱 ۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی