۳ پاسخ

هندونه خوبه

رب و ادویه خوب نیس تو میوه ها سیب وموز و لیموشیرین خوبه.لبنیاتم خوب نیس

رفلاکس چیزای شیرین براشون اصلا خوب نیست شدیدش میکنه. گوجه فرنگی نده رب نریز تو غذاهاش

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم مامان مامان دخترم ۲ سالگی
مامان لیام امینی نیا مامان لیام امینی نیا ۲ سالگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی
مامان همدم وهمراز مامان همدم وهمراز ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان رستاوصدرا مامان رستاوصدرا ۱ سالگی
مامان 💙 جوجه 💙 مامان 💙 جوجه 💙 ۱ سالگی