۶ پاسخ

اوسته دی

برا من 198بود دو هفته رژیم داده

سلام عزیزم اگه گلوکز ۷۵ گرمی خوردی یک ساعت بعدش زیر ۱۸۰ باید باشه اگه ۵۰ گرمی خوردی زیر ۱۴۰

من ۱۶۹ شد زیر ۱۸۰ اوکیه اما لب مرزیم دیگه

آزمایش تحمل گلوکز واسه چی هست ؟؟

فکر کنم تا۱۸۰ نرمال باشه

سوال های مرتبط

مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ ۸ ماهگی
مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۷ ماهگی