این تب سنج کسی استفاده کرده؟درسته؟

تصویر
۴ پاسخ

۳۶.۷ با نیم میشه ۳۷.۲
ن تب نیست تا ۳۷.۵ نرماله
یعتی خود تب سنج ۳۷ نشون بده

آره من دارم

اره من دارم اینا خوبن بعلاوه نیم کن

باید بعلاه نیم بکنی

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان mahva🌙❤️ مامان mahva🌙❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان mahva🌙❤️ مامان mahva🌙❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد ۱۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۶ ماهگی