خانما کسی طرز استفاده از این تب سنج رو بلده؟

تصویر
۱ پاسخ

اون دکمه پایینشو بزن روشن میشه بعد بذار سه چهار سانتی پیشونی و دوباره همون رو بزن خودش دما میزنه رو صفحه

سوال های مرتبط

مامان سامین‌🍼وسوین👭 مامان سامین‌🍼وسوین👭 ۱۶ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی