این خرابه منم ار این مارک خریدم دما رو 3۳ نشون میده
دوحالت داره که دمای بدن و دمای اتاق نشون میده که با دکمه اول که داره میتونی رو دما خونه یا بدن تنظیم کنی
قسمت set دو حالت داره برای دمای محیط و تب اگر روی حالت نوزاد باشه جلوی پیشونی نوزاد گرفته بشه بعد قسمت تفنگی زده بشه میزان تب نشون میده
الان عدد 31یعنی نرمالخ
چقدر گرفتی گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.