خانما کسی طرز استفاده از این تب سنج رو میدونه؟

تصویر
۵ پاسخ

این خرابه منم ار این مارک خریدم دما رو 3۳ نشون میده

دوحالت داره که دمای بدن و دمای اتاق نشون میده که با دکمه اول که داره میتونی رو دما خونه یا بدن تنظیم کنی

قسمت set دو حالت داره برای دمای محیط و تب اگر روی حالت نوزاد باشه جلوی پیشونی نوزاد گرفته بشه بعد قسمت تفنگی زده بشه میزان تب نشون میده

الان عدد 31یعنی نرمالخ

چقدر گرفتی گلم

سوال های مرتبط

مامان سامین‌🍼وسوین👭 مامان سامین‌🍼وسوین👭 ۱۶ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۸ ماهگی
مامان مهرسانا👨‍👩‍👧 مامان مهرسانا👨‍👩‍👧 ۱۶ ماهگی