خانما پهلوی راستم درد میکنه طبیعیه؟؟

۲ پاسخ

منم امروز از صبح پهلوی راستم خیلی خیلی درد داشت. به حدی که هیچکاری نتونستم بکنم. فقط به پهلوی چپ دراز کشیدم تا الان یکم اروم شده.

کسی نیستتتتتت

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزهای خدا😍 مامان معجزهای خدا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری