خانوما شما به فرنی کره و شکر هم میزنید

۴ پاسخ

موز میزنم به جای اونا

کره اره ولی شکر اصلا با خرما یا موز شیرین میکنم

بله اندازه ماش،یعنی خیلی کم

کره آره ولی شکر نه. گاهی ی نخود نبات میزنم

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 ۸ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی