مامانا شما به فرني كره هم ميزنيد؟

۴ پاسخ

من میریزم مگه نداشته باشم

اره یه قاشق مربا خوری دکتر گفت میتونی بزنی

بله من میزنم

گاهی حس میکنم یبوس اره ولی همیشه ن

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان رویا مامان رویا ۱۶ ماهگی