به فرنی میشه کره هم زد؟؟

۵ پاسخ

من ب همچی میزنم

من چند قطره روغن زیتون میزنم

اره طعم دارمیشه بهترمیخورن

بله خوشمزه هم میشه

من ب همه چی روغن زیتون میزنم
پوره و ...

سوال های مرتبط

مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۹ ماهگی
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 ۸ ماهگی