اره بالا بود دکترش گفت نگران نباش تو این سن طبیعیه
سلام خانما ببخشید من بچم آلان یکسال ودوماهشه من چکاپ نبردم فقط بردم پیش متخصص کودکان گفتن همه چیش خوبه اما آزمایش ندادم چکاپی نگرفتم بنظر شما لازمه این کارو بکنم؟
سوال بعدم اینه شما برا بچه هاتون مسواک با خمیردندان مخصوص کودکان میزنید؟من پسرم اصلا نمیذاره دندوناش مسواک بزنم گاز میگیره خیلی دردش زیاده
ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام عزیزم دخترتو بردی دکتر چی گفت!؟ دختر منم انزیمای کبدش بالاس😭دارم دق میکنم
من یکسالگی نبردم تازه بردم سه شنبه جواب ازمایش میاد
اره هم چکاپ ۹ ماهگی بالا بود هم یک سالگی
گفت ممکنه بخاطر اینکه وزنش کم باشه اینطور باشه ، نیاز ب دارو هم نیس
بله زیاد هستن
سرخ کردنی و تخم مرغ بهش ندین
چند تا زیاد بود؟؟
فاطمه بالابود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.