۲ پاسخ

پسر من تو آزمایش چکاپ ۹ماهگی آنزیمش بالا بود دکترش گفت می‌تونه نرمال باشه و بزاریم بعدا دوباره بده اگر بالا بود بررسی کنیم

طبیعیه انزیم کبدی دختر منم بالا بود گف پاراکید هم انزیمو میبره بالا چون دوهفته قبل واکسن زده بود

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری