سلام مامانا برا وزن گیری بچه چی خوبه بخوریم

۶ پاسخ

تخم مرغ آب پز هم یادت نره خیلی خوبه

من بستنی و گوشت وکره بادوم زمینی خیلی جواب داد برام

شیرموزم خیلی خوبه

ابگوشت بستنی بادام درختی

بستنی دلستر بادام درختی شیر خرما حلیم آبگوشت

حلیم، بستنی مغزیجات

سوال های مرتبط

مامان ویهان و دلسان مامان ویهان و دلسان روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام مامان تیام ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وچهارم بارداری