۴ پاسخ

من الان ۳ هفتس ک سرفه شدید دارم بند نمیاد و مدام موقع سرفه بی اختیار ادرارم ی قطره میاد.دوبار دکتر رفتم هیچ تاثیری نداره دارم دیونه میشم امروز آنومالی دارم الان پیام شمارو دیدم خدا کنه این سرفه های شدید نزده باشه باز طول سرویکسمو خراب نکرده باشه خوبه

من بخاطر تهوع و بالا اوردن کمرم نابود شده لکه بینیم دیروز داشتم که شیاف گذاشتم قطع شد

اره حالت تهوع فشار میاد بهت
سعی کن بالا نیاری ک بهت فشار بیاد

مگ هنوز تهوع داری؟؟؟
اره میگن اثر میزاره

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیاکو🍃🤍 مامان دیاکو🍃🤍 ۶ ماهگی