تجربه زایمان طبیعی وسزارین

۳ پاسخ

اینجا حرف نوع زایمان زده نشه بهتره چون هم وطنان نظر خودشونو مثل پتک میزنن تو سرت حالا حرئت داری قبول نکن😁

من بچه اولم استرس دارم

من زایمان طبیعی داشتم سر بچه اولم خیلی خوب بود بدون سوزن فشار با درد خودم زایمان کردم فقط یجاییش درد کشیدم ک میخاستن بخیه بزنن تو پوست بی حس نشده بود

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان الو مامان الو ۸ ماهگی
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری