۷ هفته برم واسه تشکیل قلب مشخصه؟

۷ پاسخ

۷ خوبه

اره خوشگلم

من دیروز رفتم واژینال انجام دادم ۶هفته ۳ روز بود قلبش تشکیل شده بود

آره مشخصه

نه زود نری که باید مجدد بری بزار پایان ۸ هفته برو

اره عزیزم من ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد و کیارش 🩷🩵 مامان شهرزاد و کیارش 🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیکان و رایان مامان نیکان و رایان ۴ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری