۲۱ پاسخ

منم همین مشکل رو با دخترم دارم😅

امروز دیگه گیج شدم خودم دسمتمو میزارم رو پدال یاسین هم پاشو رو دست من یکمی یاد گرفته میگه مامان نبریم بیرون چرخم کثیف میشه منم از بوی تایر بدم میاد دیگه تحمل میکنم

خودش یاد گرفت من اصلا تلاشی نکردم البته از بک سالگی زیر پاش بود

دوچرخشو اوردم تو خونه از 2 و نیم سالگی
خودش اول بلد نبود الان حرفه ای شده
باباشم براش اوردش پایین تر قشنگ میره میاد ولی هنوز کوچه و حیاط ممنوع🤣🤣

پسرمن از یکسالگی داشت خودش یاد گرفت

داخل اینستا دیدم دوتا بالشت گذاشت زیر تایر چرخ بعد ب بچه میگفت پدال بزن راحت یاد گرفت

سوارش کن پاهاش بزار رورکاب بعد بگو رکاب بزنه توهم چرخ نگه دار نترسه براش هم حتما کمکی بزار

پاهاشو بچرخون همش. یکی که بلده بزنه رو بهش نشون بده باهم دوچرخه سواری کنن. نگاش کنه. منم با پسرم خیلیییی تمرین میکردم اصلا توجه نمیکرد یهو ۳سالگی خودش دیدم درست پدال میزنه

دختر منم همینطوره، اصلا عجله نکن، یاد میگیره

من پسرم اول نیم رکاب میزد ینی کامل رکاب چرخ نمیخورد
الان قشنگ رکاب میزنه ..
سریع هم یاد گرف با اینک تازه دوچرخه گرفتیم ..
همیشه موتور داشت اون پدالش دور بود بهش پاش نمی رسید

دختر من از یکسالگی نشست روش
بعدش دیگ من سعی میکردم پاهاشو بزارم رو پدال خودم از پشت هل بدم اولش سه چرخه بود الان دوچرخه خریدم
دیگ از پارسالقشنگ یاد گرفت
توام هرروز ببرش پارک
یا چرخاشو بشور بیار خونه
اول تو خونه یاد بده
بعدش راه میوفته فعلا پایه هاشم درنیار میوفته

باباش یاد داد بهش من هرچی میگفتم متوجه نمیشد😐

خودشون یاد گرفتن...پاشو بزار رو پدال فشار بده با دست حرکت کرد ذوق کن

من موندم چطوری یادبدم بدون کمکی بره

کمکی داره؟

دوچرخه اش مگه کمکی نداره؟, خب اینجوری راحته که

مهسا محیا یسال فقط نیم پدال زد.ولی امسال خود بخود پدال رو کامل چرخوند.و علاقه مند شد.

یاد می گیره فقط باید تمرین کنه و زیاد هم بهش فشار نیار

پسرمنم نمیتونست خودش یاد گرفت حرصنخور جوری برات دوچرخه برونع نتونی جلوشو بگیری الان من بیرون بردنی خدا خدا میکنم سالم برش گردونم از بس سرعت میره

من چندباربه دخترم گفتم.تمرین کردخودش یادگرفته.
دوچرخه توخونس وهرروزمیشینه و بازی میکنه

پسرمن از۲سالگی توخونه باسه چرخه کارکرد.الانم خدابخادیه دوچرخه براش بخریم.بگوانقدربشینه جلوعقب رکاب میزنه بلاخره یادمیگیره

سوال های مرتبط

مامان چشم قشنگ😍 مامان چشم قشنگ😍 ۴ سالگی
از وقتی با خودم تصمیم گرفتم به پسرم کمتر سخت بگیرم و بزارم تو هرسنی که هست بچگی کنه و لذت ببره از همچی میتونم بگم استرس و حساسیت خودمم ۷۰ درصد کمتر شده...شاید خودخواهی باشه ولی باید بگم من پسرمو پارک نمیبردم زیاد چون میترسیدم تو پارک یه اتفاق بد براش بیوفته تاب بخوره بهش چمیدونم بدزدنش و و و هزاران فکر خیال دیگه که قرار نبود حتی ۱درصد اتفاق بیوفته...دیدم اینجوری نمیشه خودمو بردم تو دل کار انگاری خودمو مجبووور کردم که این کار حتما باید بشه چه تو بخای چه نخای قراره اتفاق بیوفته..نتیجش خیلی خوب بود از اون روزی که این تصمیم گرفته شد پسرم تو حیاط خاک بازی میکنه(تو ذهن من:اشکالی نداره رفتیم بالا تو خونه لباساش عوض میشه دستاش شسته میشه)پسرم تو حیاط دوچرخه سواری کرده(تو ذهن من:اشکالی نداره اگه بخوره زمین نهایتش یه خراش کوچولو میوفته روی دستش ولی درعوض دوچرخه سواری یاد گرفته)اسباب بازیاش وسط اتاق و هال خونه پخش شده(تو ذهن من:اشکالی نداره مهم اینه الان سرگرم شده و داره بازی جدید کشف میکنه)و خیلی موردا از قبیل همین کارها. میخام بگم من زیادی سخت میگرفتم هم به خودم هم به بچم واقعا الان میبینم نیازی به این همه حساسیت نبود و خداروشکر میکنم از الان میتونم مادر بهتری براش باشم🥹