۵ پاسخ

خانما کسی هست که با وجود استفاده از انوکساپارین قلبش جنین تشکیل نشده باشه ؟

سلام عزیزم من استفادع کردم. در واقع باید استفاده بشه تا قلب کوچولوتون تشکیل بشه ان شاءالله

سلام عزیزم من استفادع کردم. در واقع باید استفاده بشه تا قلب کوچولوتون تشکیل بشه ان شاءالله

عزیزم اگه کلا مشکل انعقادی داری به محض اینکه فهمیدی بارداری باید بزنی! چون اگه خون رسانی نشه در نتیجه قلب بچه ام تشکیل نمیشه مثل دو سقط قبلی خودم!

من از بعد از انتقالم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آنیا و گردو مامان آنیا و گردو هفته هفدهم بارداری