اصلا هر اسمی ماه داره خیلی برازنده س . ماهلین .دلماه... مهوا
خیلی قشنگه😍 اسم دختر منم دلماه هس 🥰
خیلی قشنگ و نازه
خیلی نازه اسم دخترداییمه وگرنه من میزاشتم رو دخترم ماهمه دِلی خانوم صداش میزنیم🤭🥰
قشنگههه عزیزم😍
قشنگههههه
هر اسمی ماه داره خیلی خزه
باکلاسه
نه یه جوریه ...البته با احترام به سلیقه
به دل خودت باشه عزیزم اینجا نظرا متفاوته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.