۱ پاسخ

پودرشیرافزابود.شبیه قوطی رب نیم کیلویی روش نوشته آبی وسفیدبود.خیلی عالی بود من خوردم شیرم سرمیرفت قیمتشم ۲۴۰تومن بود

سوال های مرتبط

مامان نینی فرفری 🎀🧸 مامان نینی فرفری 🎀🧸 ۷ ماهگی
مامان مهــــوا مامان مهــــوا ۸ ماهگی
مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی