۴ پاسخ

منم ميخورم ولي دكترم گفته

من گرفتگی داشتم دکترم برام نوشت

من میخورم دکترم گف دوتام میتونی روزی بخوری من بخاطر گرفتگی عظلات وخواب راحتم میخورم روزی یک عدد باز مشورت پزشک وبگیر

هرچی دکترت بگه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ❤🦁 مامان ایلیا ❤🦁 ۱۰ ماهگی
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری