۲ پاسخ

اره عزیزم هیچ ضرری نداره ویتامینه بیشتر هم برای درد دست و پاها و گرفتگی عضلات استفاده میشه بخاطر منیزیم که داخلش داره

مگنیفورت منیزیومه عزیزم.
ویتامینهای دیگه هم داره.
برای پادرد و اینها هم خوبه.

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم☀️ مامان نور زندگیم☀️ ۶ ماهگی