۶ پاسخ

صبحانه تخم مرغ بخور اگه عسل هم باهاش بخوری که عالیه

ماکارونی و آبگوشت بخور. شیرو زیاد میکنه.
دلستر بخور.
اگه صورت بچت دون نمیزنه از گرمی خرما خیلی بخور.
آب هویج هم که خیلی خوبه‌.
من اینارو میخورم شیرم زیاد میشه.

سلام از کجا می‌فهمین شیرتون کم شده؟

بعد هر شیر دهی حتما آب بخور، کلا آب زیاد بخور

چایی کمرنگ بخور یا دلستر

تخم شربتی بخور

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان امیر محمد🌹 مامان امیر محمد🌹 ۹ ماهگی
مامان مهدیارکوچولو مامان مهدیارکوچولو ۱ سالگی