دوستان برای رفلاکس پنهان چیکار کنم

۱ پاسخ

من چهارماهگی که بردم دکتر گفت رفلاکس خفیف داره تو شیب ده درجه بخوابون هیچ دارویی هم داد
پسرم هیچ علایمی تا حالا نداشته

سوال های مرتبط

مامان مجاهد مامان مجاهد ۱۴ ماهگی
مامان دوقلو ها 💙💝 مامان دوقلو ها 💙💝 ۱۴ ماهگی
مامان دلانا💖 مامان دلانا💖 ۶ ماهگی
مامان کایان👶🏼 مامان کایان👶🏼 ۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی