زردی رو چند باشه بالاس؟ ۱۷ وضعش چطوره؟؟

۸ پاسخ

ببین اصلا نگران نشو ولی حتما حتما دستگاه بگیر یا ببرش بیمارستان...زردی هر روز تصاعدی میره بالا

یه سوال تو پاشنه پا فردا میخوام برم عدد زردی مشخص میشه

نترس بزاری تو دستگاه دو روزه میاد پایین

فکر کنم بالای ۱۰ باید بزاریش تو دستگاه

17خیلی بالاس عزیزم..دو سه روز بذار بستری بشه

خیلی بالاس

۱۷ خیلییییی زیاده
من ۱۳ بود آزمایش خون و اینا نوشت دستگاه هم گرفتم خطرناک

بالاست

سوال های مرتبط

مامان جوجی ها💖💙 مامان جوجی ها💖💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم قلبم❤️ مامان پسرم قلبم❤️ ۸ ماهگی
مامان سلطان مادر مامان سلطان مادر ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۴ ماهگی
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی