بچه ها کیا اینارو میخورن😇

تصویر
۱۰ پاسخ

من شیر زیاد میخورم
با میوه
بادوم
هرچی دستم میاد😂😂

من فقط شیر میخورم و بعضی وقتا بادام و سیب . انارم که هوس کرده بودم فصلش نیس یه دونه گیرم اومد

اره من باردار بودم اینارو استفاده میکردم خیلی هم تاثیر گذاشت

من همشو میخورم غیر از تخمرغ ابپز😤بجاش نیمرو میخورم

من تخم مرغ
سالاد و روغن زیتون
سیب و بادوم حتما میخورم

من بجز انار بقیه رو میخورم

جز چهار بقیه رو استفاده مکنم

خیلی خوبه حتما بخور

من هیچ کدومو نمی تونم بخورم😐

من فقط سیب میخورم شیز میخورم مغزیجات میخورم تمام

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان صبا🤍 مامان صبا🤍 هفته سی‌وهفتم بارداری