۶ پاسخ

عزیز برا آنومالی دکتر علی ملائی سونوگرافی ان تی رو تنها ببریم؟ شما از مدارک پزشکی چیا رو برده بودین؟

ماشالله به سرویکس یکمشو بده به من ندارم من😂

همه چي خوبه طول سرويكستم عاليه
من از تو كمتر بود ٣٦

طول سرویکست عالیه برای این هفته
منم دو روز دیگ انومالی دارم استرس دارم

خوبه طول سرویکس رو تو همه انومالی اندازه میگیرن یا باید دکتر بنویسه

فک کنم خوب باشه نکته منفی ای نداره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان alma.♥️....💙 مامان alma.♥️....💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته سی‌ام بارداری
مامان ایهان و فسقلی مامان ایهان و فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته بیستم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان ائلمان مامان ائلمان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مرسانا خانوم مامان مرسانا خانوم ۵ ماهگی